Pokud se vám líbí některý z mých výrobků a rádi by jste jej zakoupili, neváhejte mě kontaktovat prostřednictvím emailu info@karlenka.cz.
Naleznete mě také na facebooku www.facebook.com/karlenkaoriginal.

středa 9. října 2013

Svatební INSPIRACE...

 

"Moje první svatba..."

... na kterou jsem vytvářela dekorace a výzdobu.
 
 
                Miluji vytváření různých dekorací, a tak ani ty svatební nemohly uniknout mému zájmu. Ráda přijímám výzvy a zkouším nové věci a tak když se blížil náš den "D", tak nepřipadalo v úvahu aby svatební výzdobu dělal někdo jiný, než já sama.
 
               Kromě svatební girlandy na vůz ženicha a nevěsty mě čekala také výroba vývazků, jmenovek, výzdoba svatebního sálu a dekorování slavnostní tabule.
 
              Upřímně přiznávám, že to bylo mnoho práce navíc a tak jsem mezi výběrem místa obřadu, svatebních písní, svatebního oznámení a dalších nezbytných věcí vymýšlela a tvořila dekorace...
 
               ... a můžu říct, že nic nezahřeje u srdce víc než to, že váš den "D" je přesně podle vašich představ.
 
Nutno dodat, že nic z toho by nebylo možné bez obrovské tolerance a podpory mého skvělého muže.
 
 
Veškeré prezentované fotografie zobrazují mé originální výrobky.
Děkuji, že respektujete moje autorství.


Žádné komentáře:

Okomentovat