Pokud se vám líbí některý z mých výrobků a rádi by jste jej zakoupili, neváhejte mě kontaktovat prostřednictvím emailu info@karlenka.cz.
Naleznete mě také na facebooku www.facebook.com/karlenkaoriginal.

středa 4. září 2013

Moje první...

 

Andělka

 
 
... od šití polštářů, ubrusů, závěsů a dalších bytových dekorací jsem se odhodlala
vyzkoušet něco jiného.

Vždy se mě Andělky velice líbily. Na internetu je ke shlédnutí nepřeberné množství inspirace včetně základních střihů. Stačí jen střih upravit dle požadované velikosti a můžete začít tvořit. Já jsem právě ve fázi, kdy mám pro mě nejsložitěsčí část zasebou :o). Nyní jen ušít šatičky a je hotovo. Nemůžu se dočkat až si svoji první andělku pověsím do chodby, kde bude vítat příchozí hosty.


 
Jakmile budu mít Andělku hotovou, tak jí opět nafotím a vložím v některém z dalších příspěvků. Pro zájemce samozřejmě mile ráda vložím i použitý střih včetně návodu.
 
 
Pokud se vám Andělka líbí, ale netroufáte si sami na její vyhotovení, neváhejte mě kontaktovat. Mile ráda vyrobím Andělku přesně podle vašich představ a přání.
 

Přeji vám hezký den.

 
Děkuji, že respektujete moje autorství.
 
 

3 komentáře:

  1. Dobrý den, mohla bych Vás poprosit o střih na Andělku? Předem moc děkuji. Nemohu tady najít návod, jak o něm píšete. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda pošlu :o). Kontaktujte mě prosím prostřednictvím e-mailu info@karlenka.cz. Děkuji a přeji krásný den.

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat