Pokud se vám líbí některý z mých výrobků a rádi by jste jej zakoupili, neváhejte mě kontaktovat prostřednictvím emailu info@karlenka.cz.
Naleznete mě také na facebooku www.facebook.com/karlenkaoriginal.

sobota 5. října 2013

HÁČKOVANÁ BROŽ...

 

 

... nejen k podzimnímu nošení.

 
 
 
Ráda háčkuji a po zkušenostech s háčkováním několika dekorativních prostírání jsem se rozhodla vyzkoušet také něco jiného. Návod na háčkovanou kytičku jsem našla na internetu a zvládne ji každý, kdo zná alespoň základy háčkování.
 
Kytička je vhodná jako módní doplněk na čepici, šálu, či klopu kabátu. Hezky vynikne jako dekorace spony na závěsu, nebo na polštáři.
 
 
Pokud se vám kytička líbí, můžete jí objednat na www.fler.cz/karlenka, prostřednictvím e-mailu, nebo kontaktního formuláře. Pokud si na háčkování troufnete sami, mile ráda vám zašlu jednoduchý návod.
 
 
Fotografie vyobrazuje můj originální výrobek.
Děkuji, že respektujete moje autorství.
 
 
 
 

1 komentář:

  1. Jéé, ty je máš krásný! Příště si musím koupit taky nějakou hezčí bavlnku. Líbí se mi ten nápad s knoflíkem. To mě nenapadlo. Já je zatím nechala "holé". Koukni do mého článku, kam jsem dala přehled návodů na háčkované kytičky. Třeba nějaké neznáš. Více na mém blogu:
    Kreativně s Ladybird

    OdpovědětVymazat