Pokud se vám líbí některý z mých výrobků a rádi by jste jej zakoupili, neváhejte mě kontaktovat prostřednictvím emailu info@karlenka.cz.
Naleznete mě také na facebooku www.facebook.com/karlenkaoriginal.

pondělí 3. března 2014

Symbol VELIKONOC...

... v NETRADIČNÍM provedení.
 
 
Vajíčko je jedním z tradičních symbolů velikonočních svátků.
 
 
 
Známe ho v nepřeberném množství variant zdobení, od klasického barvení v cibulových slupkách nebo potravinářských barvách, přes zdobení voskem, dekorování slámou nebo vytváření madeirových kraslic.

 
Stále však přibývají další a další varianty zpracování tohoto velikonočního symbolu. Já jsem letos vyzkoušela šitá velikonoční vajíčka. Na jejich výrobu jsem použila 100% bavlnu, duté vlákno a jutový provázek.
 
 Hotová vajíčka můžete zakoupit v mém krámku na www.fler.cz/karlenka, nebo na Velikonočním jarmarku na zámku Sychrov.   
 

 
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat