Pokud se vám líbí některý z mých výrobků a rádi by jste jej zakoupili, neváhejte mě kontaktovat prostřednictvím emailu info@karlenka.cz.
Naleznete mě také na facebooku www.facebook.com/karlenkaoriginal.

pátek 14. března 2014

JAHODY jako ze zahrádky

V těchto dnech vrcholí mé přípravy jarního a velikonočního zboží na trhy a jarmarky.
 
 
 
 
Kromě ptáčků, kachen, zajíčků, tulipánů a mnoho dalšího,....    jsem připravila také malé JAHŮDKY,  které lze využít třeba jako dekoraci jarně prostřeného stolu, dozdobit jimi proutěný věneček, nebo jiné jarní aranžmá. 


 
 
Jsou k dispozici ve dvou velikostech a zakoupit je můžete v mém krámku na http://www.fler.cz/zbozi/jahudka-velka-kolekce-country-4937738.
 
 
Přijďte nakouknout a třeba budou dělat radost
právě u vás doma.
 






 
 
Fotografie zobrazují můj originální výrobek.
Děkuji, že respektujete moje autorství.
 
 
 
 
 
 
 

2 komentáře:

  1. Jsou k nakousnutí :) Už se těším na samosběr. Jestli bude pořád takové počasí, tak bude asi brzy :)))

    Jestli máš chuť, přijď se na můj blog zapojit do soutěže. Můj blog oslaví příští týden 1. narozeniny a tak jsem na jeho počest uspořádala velkou soutěž! Můžeš vyhrát jednu ze tří knižních novinek z edice TOPP, což určitě stojí za to. Velká soutěž o TOPPku - Kreativně s Ladybird

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za pozvání, ráda přijímám :o)

    OdpovědětVymazat