Pokud se vám líbí některý z mých výrobků a rádi by jste jej zakoupili, neváhejte mě kontaktovat prostřednictvím emailu info@karlenka.cz.
Naleznete mě také na facebooku www.facebook.com/karlenkaoriginal.

úterý 14. ledna 2014

Nové logo ...

 
Tvoření se věnuji již od dětských let, ale teprve v loňském roce jsem se rozhodla, že budu své výrobky prezentovat prostřednictvím svého blogu a nabídnu je k prodeji ve vlastním e-shopu  (zprostředkovaném společností Fler s.r.o.), na trzích a řemeslných jarmarcích. Doposud mé výrobky byly prezentovány pod tímto logem,




 které jistě dobře znáte nejen z mého blogu.  Protože však bylo ušito horkou jehlou, rozhodla jsem se, že na jeho podobě ještě zapracuji. Od dnešního dne mé výrobky poznáte podle tohoto nového označení.

 
 
 
                            
Taktéž jako většina z mnou prezentovaných výrobků na tomto blogu,
tak také logo je mým originálem.
 Děkuji, že respektujete moje autorství.
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat