Pokud se vám líbí některý z mých výrobků a rádi by jste jej zakoupili, neváhejte mě kontaktovat prostřednictvím emailu info@karlenka.cz.
Naleznete mě také na facebooku www.facebook.com/karlenkaoriginal.

středa 15. ledna 2014

JARO...

 
 
... je sice ještě daleko, ale já jsem se již začala věnovat jarnímu tvoření. Zvířátka jsou pro mě velkou inspirací a v mé jarní kolekci dekorací, rozhodně nesmějí chybět.
 
Když jsem přemýšlela, kterým zvířátkem začnu a jak ho vyhotovím, vzpomněla jsem si na hračku (malou dřevěnou kachnu na kolečkách) kterou měl v dětství doma téměř každý. Tato hračka se stále těší velké oblibě, ať již v provedení dřevěném, nebo moderním plastovém.
 
Inspirována touto hračkou jsem se vrhla do tvoření a vznikly první dvě kachny.
 
 
 
Zakoupit je budete moci v mém e-shopu, nebo na Velikonočních trzích a Jarmarcích, kterých se budu účastnit. První termíny zveřejním již brzy na tomto blogu.

 
 
 
Přeji vám hezký den.
 
 
Fotografie zachycují mé originální výrobky.
Děkuji, že respektujete moje autorství.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat