Pokud se vám líbí některý z mých výrobků a rádi by jste jej zakoupili, neváhejte mě kontaktovat prostřednictvím emailu info@karlenka.cz.
Naleznete mě také na facebooku www.facebook.com/karlenkaoriginal.

úterý 7. ledna 2014

Nová kolekce 2014

 
SRDÍČKA od srdíčka - závěsné girlandy
 
Jak jsem již zmiňovala v některém z předešlých příspěvků, v roce 2014 pro Vás chystám mnoho novinek, nejen co se týká inspirace, ale také i týkající se mých výrobků určených k prodeji.
 
Během vánočních svátků jsem začala pracovat na nové kolekci dekorací pro rok 2014.
Již jsem Vám představila jednotlivá závěsná srdíčka a nyní jsou na řadě závěsné girlandy,...
 
... tedy první z několika připravovaných druhů. 
 
 
Girlandy ve Venkovském stylu jsou ušity z kvalitní bavlněné látky s drobným potiskem, dekorovány jsou jutovým provázkem a korálky. Jednoduchou závěsnou girlandu lze využít k zavěšení na dveře, do okna, nebo na stěnu. Dodá útulnou atmosféru Vašemu bydlení.
 

Fotografie zachycují mé originální výrobky.
Děkuji, že respektujete moje autorství.

Žádné komentáře:

Okomentovat