Pokud se vám líbí některý z mých výrobků a rádi by jste jej zakoupili, neváhejte mě kontaktovat prostřednictvím emailu info@karlenka.cz.
Naleznete mě také na facebooku www.facebook.com/karlenkaoriginal.

úterý 5. listopadu 2013

Náš první...

 ... prodejní TRH v Jičíně

Stánek vyrobil můj manžel podle mého návrhu.
 
I přes nepříznivé počasí jsme s manželem v sobotu vyrazili na prodejní trh do Jičína. Byl to pro mě obrovský zážitek a jsem ráda, že se o něj mohu podělit alespoň prostřednictvím několika málo fotografií.
 
Zprvu u mě převládala nervozita, protože jsem poprvé prodávala jinak než prostřednictvím internetu. Byla jsem mile překvapena zájmem o mé výrobky a ohlasy kolemjdoucích. Vážím si toho, že lidé dokáží stále ocenit kvalitní ruční práci. 
 
 

Pro všechny, kteří by rádi navštívili náš stánek, budeme opět tuto sobotu 9. 11. 2013 prodávat na Valdštejnově nám. v Jičíně. 

 
 

Neváhejte a přijďte se podívat. 

 
 
Připravuji pro vás nové (nejen) Vánoční zboží. Můžete se těšit na Vánoční zápichy do květináče, Vánoční textilní ozdoby na stromeček, dekorace k zavěšení do oken a mnoho dalšího. Část výrobků, které budou na sobotním trhu také k prodeji naleznete v mém  e-shopu na www.fler.cz/karlenka.
 
 
Zboží na prodej.
 

Těším se na vaší návštěvu.

 
 
Veškeré fotografie zobrazují mé originální výrobky.
Děkuji, že respektujete moje autorství.
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat