Pokud se vám líbí některý z mých výrobků a rádi by jste jej zakoupili, neváhejte mě kontaktovat prostřednictvím emailu info@karlenka.cz.
Naleznete mě také na facebooku www.facebook.com/karlenkaoriginal.

středa 23. října 2013

Fotografování výrobků...

 

... aneb  "jak pořídit se základním vybavením hezké fotografie" .

 
Jistě to spousta z vás bloggerů zná. Chcete se pochlubit s nějakým svým výrobkem, ale nedaří se vám jej vyfotografovat tak, aby co nejvěrněji odpovídal reálu. S tímto problémem já bojuji neustále. Často udělám i nespočet fotografií jednoho výrobku, abych pak vybrala jednu, nebo dvě, které s přivřením oka poté prezentuji na blogu, nebo v mém internetovém obchodě. Až do včerejška jsem si myslela, že s obyčejným digitálním fotoaparátem nikdy mít fotografie v lepší kvalitě nebudu, ale na internetu jsem objevila dva velice pěkné články o focení produktů a zboží na blog, nebo do e-shopu.
 
 Jakmile budu mít chvilku, tak své amatérské focení zkusím podle článků z internetu alespoň trochu zdokonalit.


 
Zde přikládám odkazy a přeji hezké focení.
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat