Pokud se vám líbí některý z mých výrobků a rádi by jste jej zakoupili, neváhejte mě kontaktovat prostřednictvím emailu info@karlenka.cz.
Naleznete mě také na facebooku www.facebook.com/karlenkaoriginal.

pondělí 12. srpna 2013

Z domova...


 Již jsem se vám představila, měli jste možnost nahlédnout do mojí dílny, ale ještě jste neměli možnost vidět jak s manželem bydlíme...

 

... tak tedy "pojďte prosím dál"...

 
 
Mám moc ráda bílou barvu protože nezmenšuje prostor a protože máme s manželem poměrně malý byt, byla bílá barva jasnou volbou.

 
Tyto obrázky zdobí naší chodbu, ale nejsou tak úplně mým výrobkem. Keramické destičky jsem si koupila od jedné moc šikovné paní na jarmarku v Mladé Boleslavi. Destičky byly původně zavěšeny pod sebou na kožené šňůrce. Protože, ale tak nebyly příliš výrazné zkusila jsem je zasadit do rámečků a pod ně dát bavlněnou látku, která ladí se závěsem v kuchyni. Posuďte sami, zda se povedlo, či nikoliv.


 
Moje milovaná židle od babičky a vlastnoručně vyrobené okeničky. Židli jsem dostala v zuboženém stavu - léta nepoužívanou. Potřebovala obrousit, natřít, vyměnit polstrování a nově očalounit. Byla to pro mě obrovská výzva.

 
Na závěr oblíbený koutek mého manžela.
 
Doufám, že se vám u nás líbilo a děkujeme za návštěvu.
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat