Pokud se vám líbí některý z mých výrobků a rádi by jste jej zakoupili, neváhejte mě kontaktovat prostřednictvím emailu info@karlenka.cz.
Naleznete mě také na facebooku www.facebook.com/karlenkaoriginal.

pátek 30. srpna 2013

Moje záliba ...



 Když jsem před pár lety dostala k narozeninám od své maminky šicí stroj, myslela jsem si, že ho použiji pouze na zakládání délky kalhot, ale postupem času jsem čerpala víc a víc inspirace na internetu, v televizi a časopisech o bydlení a po nelehkých začátcích jsem šití a vytváření dekorací doslova propadla a dovedla bych si představit se této práci a zároveň zálibě věnovat na plný úvazek.






... přináším vám další doplňky a dekorace z mojí dílny, které jsou volně k prodeji na www.fler.cz/karlenka .

 Veškeré prezentované výrobky jsou originální ruční práce.

Žádné komentáře:

Okomentovat